Sledimo ciljem Kurikuluma v vrtcu:
1. Vsem otrokom zagotavljati okolje za dobro počutje, čustveno varno navezanost ter ustrezne
pogoje in spodbude za celovit razvoj, pridobivanje novih izkušenj, spretnosti in znanja.
2. Otrokom omogočati pogoste in kakovostne medsebojne socialne odnose, delovanje v skupini
in družbi ter spodbujati razvoj samozavedanja in empatije, socialnega razumevanja, spretnosti
sporazumevanja in pogovarjanja ter sodelovanja.
3. Pri otrocih spodbujati oblikovanje temeljnih družbenih norm in vrednot, kot so človekove
pravice in dolžnosti, enakost, svoboda, strpnost, odgovornost do sebe, drugih živih bitij in
okolja, spoštovanje dogovorjenih pravil.
4. Otrokom zagotavljati pogoje za ozaveščanje o individualnih in skupinskih razlikah in njihovo
izražanje ne glede na spol, socialno, ekonomsko in kulturno ozadje, svetovni nazor, narodno in
jezikovno pripadnost, posebnosti v razvoju.
5. Omogočati razvojno inovativno, fleksibilno in uravnoteženo izvedbo dejavnosti kurikuluma za
vrtce v različnih programih za predšolske otroke.
6. Vzgojiteljicam omogočati uporabo različnih metod, pristopov in vsebin za spodbujanje razvoja
in učenja otrok, upoštevajoč razvojne značilnosti in potrebe različno starih otrok, spoznanja
vzgojno-izobraževalnih ter drugih znanstvenih ved, s posebnim poudarkom na otroški igri.
7. Vzgojiteljicam omogočati avtonomno in strokovno odgovorno delo v vrtcu, ki naj temelji
na samoevalvaciji.
8. Razumeti čas in prostor kot dva ključna elementa kurikuluma, ki otroku omogočata varnost,
izbiro, individualno izražanje in tudi možnost umika.
9. Vzpostavljati kakovostno, sistematično in sprotno informiranje staršev v vrtec vključenih otrok,
sodelovanje s starši pri načrtovanju in izvajanju posameznih dejavnosti v vrtcu, v korist otrok in
upoštevajoč strokovno avtonomijo vrtca.